1. Czym jest trening EMS?

EMS oznacza elektryczną stymulację mięśni. Podczas treningu maszyna dostarcza impulsy elektryczne, które stymulują skurcze mięśni. EMS wzmaga te skurcze, intensyfikując trening w sposób, którego twoje ciało nie mogło samodzielnie. Prąd stymulacji powoduje napięcie we wszystkich mięśniach i osiąga znacznie bardziej skuteczne wyniki niż konwencjonalny trening siłowy, przynajmniej tak obiecują wszyscy…

Możesz zrobić wszystko, co chcesz jeśli tylko trzymasz się tego celu wystarczająco długo

Helen Keller, amerykańska pisarna głuchoniewidoma, działaczka społeczna

Mięśnie potrzebują bodźców, aby się aktywować. Zwykle są one uruchamiane w codziennym życiu przez centralny układ nerwowy, a następnie przekazywane przez rdzeń kręgowy i włókna nerwowe do mięśni. Ten proprioceptywny system stymulujący ciało jest elektryczny z fizycznego punktu widzenia. Trening EMS zasadniczo działa jako ukierunkowane wzmocnienie bodźców elektrycznych tego ciała z zewnątrz. Podczas treningu EMS nosisz obcisły kombinezon z mikrofibry, który jest wyposażony w 20 elektrod na wszystkich głównych obszarach mięśni. W ten sposób agonistyczne i antagonistyczne grupy mięśni są jednocześnie stymulowane przez duże elektrody. W rehabilitacji medycznej i sportach wyczynowych ten rodzaj treningu stymulacji mięśni jest już używany od dłuższego czasu.

Umysł to wszystko. Mięsień to kawałek gumy. To kim jestem osiągnąłem tylko dzięki mojemu umysłowi

Paavo Nurmi, fiński biegacz długodystansowy na Igrzyskach Olimpijskich - zdobył 5 złotych medali

Jakie są korzyści z treningu EMS?

Trening EMS sprzyja trwałemu zmniejszeniu masy ciała i tkanki tłuszczowej oraz bólu pleców jak pokazują wyniki kilku badań na uniwersytecie w Bayreuth zwiększona stabilność tułowia i maksymalna poprawa siły skutecznie buduje mięśnie, zmniejsza masę ciała, wysoka aktywność metaboliczna podczas treningu i do wielu godzin po nim powoduje spalanie kalorii. Długotrwały rozwój beztłuszczowej masy mięśniowej prowadzi do znacznego wzrostu podstawowego wydatku kalorycznego. Trening EMS na odchudzanie Tak, możesz użyć EMS, aby schudnąć. W wieku 30 lat zwalniamy i zaczynamy tracić jeden procent masy mięśniowej. Wraz z tym idzie nasza zdolność do spalania tylu kalorii, co prowadzi do przyrostu masy ciała i luźnych tkanek. W pierwszym etapie treningu stracisz centymetry od obwodu. W drugim etapie atakowane są złogi tłuszczu. Spędzisz także więcej kalorii w życiu codziennym ze względu na zwiększoną aktywność mięśni, co oznacza wzrost zużycia energii i metabolizmu. Twój sukces treningowy zostanie wzmocniony, a obwód i waga zredukowane. Poczujesz się lepiej i będziesz chciał więcej ćwiczyć! Trening EMS jest doskonałym uzupełnieniem zmiany diety, aby skutecznie wspierać utratę masy ciała i obwodu. Trening fitness EMS zapewnia delikatną i trwałą poprawę. Nadaje kształt mięśniom tułowia i nóg, rewitalizuje tkankę łączną oraz redukuje, a nawet eliminuje cellulit. Trening EMS, aby dobrze wyglądać Korzyści z treningu EMS na poziomie sprawności i wyników sportowych są dobrze udokumentowane. Każdy może skorzystać z tego zaawansowanego technologicznie treningu, aby poprawić swoją sprawność fizyczną i sportową. Jednak EMS to również świetny sposób, abyś wyglądał fantastycznie. Nie tylko sportowcy czerpią korzyści z treningu EMS. Modelki i celebrytki używają tej technologii, aby dopasować swój trening do napiętego harmonogramu, a także skorzystać z niesamowitych efektów EMS na skórze, redukcji cellulitu, wzmocnienia odcienia skóry i zmniejszenia zmarszczek. Dobry wygląd wymaga pracy, a EMS może pomóc w redukcji cellulitu, spalaniu tłuszczu, a nawet poprawia koloryt skóry. Pobudzając tkankę mięśniową głęboko pod powierzchnią, EMS poprawia krążenie krwi przez skórę i tkanki łączne. Wspomagane krążenie wspomaga usuwanie toksyn, dzięki czemu skóra wygląda jaśniej i wyraźniej. Mocniejsza skóra i mięśnie oznaczają również, że twarz będzie wyglądać na gładszą i młodszą, podobnie jak młodzieńczy blask, który pochodzi z dobrego, zdrowego treningu! Dzięki skoncentrowanemu treningowi zapewnianemu przez EMS Twoja skóra nie będzie jedyną rzeczą odczuwającą korzyści. Każdy ma „obszar problemu”, na którym chce się skoncentrować; może to być talia, uda lub brzuch. Dzięki treningowi EMS możesz skutecznie celować w te obszary, widząc wymierne rezultaty w znacznie krótszym czasie. To sprawia, że EMS jest idealnym wyborem, jeśli chcesz wyglądać najlepiej przed wakacjami, ślubem lub wyjątkową okazją w ostatniej chwili. Jeśli chcesz zwiększyć swoją samoocenę i sprawić, by trening wyglądał młodziej, jaśniej i mocniej, to zarezerwuj dziś trening EMS. EMS dla seniorów Nie musisz zwalniać w miarę starzenia się. EMS ma wiele zalet dla seniorów. Oprócz odczuwania większej energii i elastyczności, trening EMS całego ciała może prowadzić do znacznego wpływu na skład ciała seniorów. Może to wystąpić po krótkim okresie treningu (45 minut tygodniowo) i krótkim okresie interwencji (14 tygodni). Trening EMS jest cenną alternatywą dla konwencjonalnych metod treningowych dla osób o niskiej sile serca i ortopedii. Elektryczną stymulację mięśni stosuje się również w leczeniu nietrzymania moczu poprzez wysyłanie łagodnego prądu elektrycznego do nerwów dolnej części pleców lub mięśni miednicy zaangażowanych w oddawanie moczu. Stymulacja może powodować kurczenie się mięśni, powodując efekt podobny do ćwiczeń Kegla, które wzmacniają mięśnie poprzez ich częste kurczenie się. Stymulacja może również sprzyjać wzrostowi komórek nerwowych, które powodują kurczenie się mięśni.

Trening EMS na odchudzanie

Tak, możesz użyć EMS, aby schudnąć. W wieku 30 lat zwalniamy i zaczynamy tracić jeden procent masy mięśniowej. Wraz z tym idzie nasza zdolność do spalania tylu kalorii, co prowadzi do przyrostu masy ciała i luźnych tkanek. W pierwszym etapie treningu stracisz centymetry od obwodu. W drugim etapie atakowane są złogi tłuszczu. Spędzisz także więcej kalorii w życiu codziennym ze względu na zwiększoną aktywność mięśni, co oznacza wzrost zużycia energii i metabolizmu. Twój sukces treningowy zostanie wzmocniony, a obwód i waga zredukowane. Poczujesz się lepiej i będziesz chciał więcej ćwiczyć! Trening EMS jest doskonałym uzupełnieniem zmiany diety, aby skutecznie wspierać utratę masy ciała i obwodu. Trening fitness EMS zapewnia delikatną i trwałą poprawę. Nadaje kształt mięśniom tułowia i nóg, rewitalizuje tkankę łączną oraz redukuje, a nawet eliminuje cellulit.

Trening EMS – ulga przy zwyrodnieniach

Trening może być trudny dla osób z bólem stawów, kruchych kości i osteoporozy. Dla tych, którzy nadal chcą zachować formę i zdrowie podczas walki z zapaleniem stawów i bólem stawów, wybór odpowiedniego treningu może być trudny. Wysoce efektywny trening obejmujący bieganie lub ciężary często nie wchodzi w rachubę. Dla osób zainteresowanych utrzymaniem mięśni i kości w dobrej formie EMS jest odpowiedzią. Szczególnie trening siłowy jest trudny dla stawów i kości. Jednak w przypadku EMS każdy ciężar i nacisk są przykładane bezpośrednio do mięśni, poprzez symulację elektroniczną. Oznacza to, że nacisk na stawy i kości jest minimalny, ale trening jest równie intensywny. EMS jest świetnym treningiem dla osób już cierpiących na problemy z kością, ale może również zapobiegać. Wiadomo, że aktywność fizyczna zapobiega osteoporozie, a podczas treningu EMS stymulowane są głębokie mięśnie szkieletowe, co pomaga wzmocnić mięśnie i kości, które utrzymują ciało. Bezczynność może prowadzić nie tylko do zmniejszenia sprawności i problemów z sercem, ale także do utraty gęstości kości. Wielu z nas cierpi teraz na bóle pleców z powodu coraz bardziej siedzącego trybu życia. Trening EMS stymuluje mięśnie tułowia i pleców, pomagając poprawić postawę, a także złagodzić ból pleców.

Pamiętaj wszystko jest możliwe dla tych, którzy wierzą.

Gail Devers, amerykańska sprinterka

Zaczynamy Trening!